Ügyfélszolgálat: H-P 8-16h 06709408027, info@vilagitasok.hu

Miért válassz minket?

Webáruházunk igyekszik a legmagasabb színvonal mellett a legtöbbet nyújtani vásárlóinak.

Hogy pontosan mivel tudunk többet? Ismerje meg extra szolgáltatásainkat:

Egyre népszerűbb, és töretlenül fejlődik az internetes kereskedelem világszerte. Kényelmesen vásárolhat otthonról, házhoz vagy csomagpotra szállítva. De ki hogy kezeli ha probléma adódik a vásárlónál? Ilyenkor már nem biztos hogy kényelmes az internetes vásárlás, de nem nálunk!

Választhatja a hagyományos módszert, ha gond van a termékkel. Visszaküldi címünkre a hibás terméket, és azt kicseréljük, vagy a gyártó javítja. Vagy:

  1. Ha nálunk vásárolja meg a kívánt terméket, és az beüzemeléskor nem működik: (Adódhat, hogy Ön már eleve egy olyan terméket kap meg, mely gyártói hiba során nem működő képes. Láttunk, hallottunk már ilyet, ez néha előfordulhat).Más webáruháznál ezt vissza kell csomagolnia, keresnie kell egy szállító céget (postát), és az Ön költségén visszaküldeni. A hibát megállapítják, és küldenek egy csereterméket, vagy visszafizetik a termék árát. Nálunk, ha az átvételtől számítva 3 napon belül bejelenti a hibát, a futár egy csomagcsere szolgáltatással viszi a csereterméket, és elhozza Öntől a hibás terméket, és ez Önnek nem kerül egy fillérjébe sem. Ehhez annyit kérünk csak, hogy a cseretermék árát utánvétesen fizesse meg, melyet az Ön által megadott bankszámla számra visszautalunk 1-2 napon belül, miután meggyőződtünk, hogy a termék valóban hibás.
  2. A termék 3 napon túl de a garanciaidőn belül meghibásodik: (Nyilván erre is láttunk már példát, de mi nem ijedünk meg néhány ilyen esettől). Más webáruháznál ezt be kell csomagolnia, keresnie kell egy szállító céget (postát), és a saját költségén visszajuttatni a kereskedőhöz. Mi ezt is kényelmesebbé tesszük Önnek. Ha jelzi felénk a garanciális hibát, mi 400 Ft-ért küldünk egy cserecsomagot, mely tartalmazza a csereterméket, és a futár átveszi Öntől a hibás terméket tartalmazó csomagot. Ezt mindössze 400 Ft-ért. Annyit kérünk csak, hogy a termék árát és a 400 Ft-ot utánvétesen fizesse ki, és a termék árát az Ön által megadott bankszámla számra visszautaljuk, miután meggyőződtünk, hogy a termék hibás, azt garanciába cserélni szükséges.
  3. Nem jó terméket rendelt, nem erre gondolt a kép alapján amikor megrendelte: Ez az elállás klasszikus esete. Erre is nyújtunk egy kis extra szolgáltatást. Más webáruháznál ezt visszacsomagolja, keres egy szállító céget (postát), és az Ön költségén visszaküldi. Ez után visszakapja a termék árát a postaköltséggel, de nem kapja vissza az Ön által feladott csomag postaköltségét. Vagy visszaküldi az Ön költségén, és küldenek egy Ön által megfelelőnek talált terméket. Mi segítünk annyiban, hogy ha megtaláljuk a megfelelő terméket amire Önnek szüksége van, mindössze 400 Ft-ért cserecsomagot küldünk Önnek a megfelelő termékkel, a futár pedig elhozza a nem megfelelő terméket. Ekkor is elkérjük utánvétesen a termék árát a 400 Ft szolgáltatás díjjal. Amint rendben megkaptuk a terméket, az Ön által megadott bankszámla számra visszautaljuk a termék árát.
  4. Nem azt kapta amit rendelt: Volt már eset, hogy más terméket csomagolt be a csomagoló mint amit rendeltek, illetve olyan is, hogy a termék paramétere nem megfelelően volt feltüntetve az áruházban. Ezt azonnal orvosoljuk, amint megbizonyosodunk a hibáról úgy, hogy a futár egy cserecsomaggal érkezik Önhöz. Ez természetesen nem kerül Önnek semmibe sem.

Reméljük ezen plusz szolgáltatásokkal meggyőztük, hogy nálunk tényleg otthonról vásárolhat. Ha gond adódik, akkor sem kell bajlódnia a termék visszajuttatásával. Ezen szolgáltatásunk nem kötelező az Ön számára, mi ezt ajánljuk a kényelem és költséghatékonyság szempontjából.

 

Az Év Webáruháza
2014, 2015, 2016
superwebaruhaz.hu
Vásárlói
értékelés »
Fogyasztó Barát

 Kosár

Az Ön kosara üres.

 Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre!


 Gyártók

Miért válassz minket

 Online ügyfélszolgálat

Kérdése van?

Kollégánkat eléri a Skypeon keresztül!

Skype hívás

Áruházunkban hűségpont rendszer működik!

Vásárlásai után a termékeknél és a kosárban feltüntetett mennyiségű hűségpontot kap. Ezeket a pontokat később levásárolhatja.